Communicatieproces
Welke marketing- en communicatietools kunnen ingezet worden tijdens een vastgoedtraject?
Via een tactisch communicatieplan ondersteunen we u bij het inzetten van de juiste marketing- en communicatietools in de verschillende fases van uw vastgoedproject. Zo ontwikkelen we een geïntegreerde communicatieaanpak op basis van uw noden en die van uw doelgroep. Doorgedreven rapportering en tussentijdse evaluaties laten ons toe snel bij te sturen waar nodig.

- Bidbook / Projectboek
- Storytelling basis
- Projectcommunicatie
- Namesearch
- Logo-ontwikkeling
- 3D visualisaties
- Verkoopsbrochure
- Projectwebsite
- Content marketing
- Social media marketing
- Inbound marketing
- Lead generation
- Lead nurturing
- Direct Mailing / e-mailing
- Werfcommunicatie
- Huis-aan-huis bedeling
- Infosessie
- Advertising
- Media-selectie en boeking
- Offline advertising
- Online advertising (SEA/Bannering/…)
- Social advertising (Facebook/…)
- Remarketing
- Pers & PR
8. Projectwebsite
De inhoudelijke basis van de projectbrochure wordt omgevormd tot een projectwebsite. We wenden verschillende technologieën aan om de interactiviteit van de website te verhogen en de projectstory op de meest gebruiksvriendelijke manier te ontplooien. Op deze website centraliseren we alle inhoud (ifv social/content marketing) en voorzien we landingpages om leads te capteren.
10. Social Media Marketing
Konkreet werkt een social media strategie uit waar de verschillende doelstellingen afgedekt worden. Van louter branding tot gericht adverteren op basis van interesses, locatie, … Ook opnieuw op het netvlies van een bezoeker komen dmv remarketing is mogelijk via social kanalen.
16. Huis-aan-huis bedeling
Huis-aan-huis bedeling in de directe omgeving van uw project om de lokale verankering te bewerkstelligen en herkenbaarheid rond het project te creëren.